Quantum Touch

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Quantum Touch

Keskustelufoorumi Quantum Touch hoitajille


2 posters

    Selkäkipuja

    avatar
    khadijah


    Viestien lukumäärä : 28
    Registration date : 09.09.2009

    Selkäkipuja Empty Vs: Selkäkipuja

    Viesti kirjoittaja khadijah Ma Huhti 22, 2013 11:46 am

    Hei! Kiva kun laitoit viestin tänne. Kyllä kvanttikosketus on tuonut avun monille kivuista kärsiville, suosittelen kokeilemaan. Meitä hoitajiahan on jo aika paljon ympäri Suomea, että ei muuta kuin varaamaan aikaa. Ensimmäisellä kerralla voit jo todeta, kannattaako hoitoa jatkaa vai ei. Sikäli tämä on mukava hoitomuoto, että sen tuntee heti auttoiko vai eikö, ei tarvitse kuukausia käydä hoidossa epätietoisena, että milloin se alkaa vaikuttamaan:). Kaukohoitojakin tehdään ja tepsivät kyllä, niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaakin. Jos haluat ottaa yhteyttä, voit laittaa vaikka viestin minulle (tämä foorumi on ollut melko vähän käytössä viime aikoina). minna.marei@energiahoito.info terveisin Minna
    avatar
    kulkija75


    Viestien lukumäärä : 1
    Registration date : 20.04.2013

    Selkäkipuja Empty Selkäkipuja

    Viesti kirjoittaja kulkija75 Su Huhti 21, 2013 12:26 pm

    Olen 40v mies ja venäytin selkäni muutama vuosi sitten kai koripallotreeneissä.
    Alaselkä on siis v***n kipeä. Olen käyny useammalla lääkärillä, kuvauksissa, tutkimuksissa, osteopaateilla, naprapaateilla, fysioterapeuteilla ja vaikka missä, mutta kukaan ei tiedä mikä selässä on vialla. Kävin nuljauttamassa sitä SL-niveltäkin parilla asiantuntijalla , jota kovasti kehuttiin jossain foorumissa, mutta eipä ole pahemmin auttanut. Hoidot autto ehkä muutaman päivän ja siten taas sama rumba. Ei viittis koko ikäänsä syödä vahvoja kipulääkkeitä, mutta mitäs muutakaan sitä nyt tekee. Pakko sitä on käydä töissä, kun lääkärit ei kerran mitään sairautta löydä.

    Oisko mahdollista, että tämä kvanttihoito vois auttaa tässä selkäkivussa? Siis kuvat ja labratulokset on että kaikki on kunnossa. Päästä en ole enää niin varma, kun viimenen lääkäri sanoi että koko kipu voi olla kyllä ihan korvien välissä vaan. hah-hah!

    T. Esa

      Kellonaika on nyt To Toukokuu 02, 2024 6:41 am